Registrovani korisnici našeg web shopa apotekalotus.ba mogu kompletan proces narudžbe robe obaviti u toplini svoga doma ili u toku radnog vremena. Sam proces narudžbe je jednostavan i kratak, te započinje pretragom artikala iz našeg asortimana.
Korak 1:
Odabir artikla: Artikal ili više njih dodajte u korpu klikom na ikonicu "dodaj u korpu" koja se nalazi pored svakog artikla. Klikom na "korpu" dobivate više informacija, sa mogućnošću promjene količine za narudžbu. Ukoliko niste završili sa dodavanjem artikala u korpu, kliknite ikonicu "Nastavi kupovinu". Proces za svaki naredni artikal je identičan.
Korak 2:
Definisanje adrese za dostavu: Ukoliko ste završili s dodavanjem artikala u korpu, na vama je da potvrdite adresu za isporuku i slanje računa. Ukoliko je to adresa iz vaših registracijskih podataka, kliknite ikonicu "Dalje". Ostavljamo vam mogućnost i da navedete neku drugu adresu.
Korak 3:
Odabir mjesta isporuke. Pored preuzimanja kupljene robe u našim trgovinama koje se nalaze na dostupnim lokacijama, za svoje kupce obezbjeđujemo mogućnost isporuke na adresu. Isporuka na adresu se realizira u saradnji sa brzim poštama na teritoriji čitave BiH. Kupcima je na raspolaganju naša služba tehničke podrške ukoliko je potrebno izvršiti određena podešavanja opreme prije isporuke. U navedenom slučaju rok isporuke se produžava za vrijeme koje će opreme provesti na podešavanju. Za firme koje vrše kontinuiranu nabavku proizvoda iz našeg asortimana naša služba logistike će ponuditi najbolji model isporuke.
Korak 4:
Odabir načina plaćanja. Pružamo vam 2 mogućnosti plaćanja vaše naručene robe: plaćanje pouzećem putem gotovine i plaćanje putem opšte uplatnice- virmana. Plaćanje na rate putem svih kreditnih kartica i robnih kredita omogućeno je u našim trgovinama.
Podržane kartice za plaćanje:
Mastercard®, Maestro®, Visa
Sigurnost plaćanja kreditnim karticama
Tajnost Vaših podataka je zaštićena i osigurana upotrebom TLS enkripcije. Stranice za naplatu putem interneta osigurane su korištenjem Secure Socket Layer (SSL) protokola sa 128-bitnom enkripcijom podataka. SSL enkripcija je postupak šifriranja podataka radi sprječavanja neovlaštenog pristupa prilikom njihovog prenosa. Time je omogućen siguran prenos informacija te onemogućen nedozvoljen pristup podacima prilikom komunikacije između korisnikovog računara i WebPay servisa, te obratno. WebPay servis i finansijske ustanove razmjenjuju podatke upotrebom virtualne privatne mreže (VPN), koja je zaštićena od neautorizovanog pristupa. Monri Payment Gateway je sertifikovan prema PCI DSS Level 1 sigurnosnom standardu propisanom Visa i Mastercard pravilima. Trgovac ne pohranjuje brojeve kreditnih kartica i brojevi nisu dostupni neovlaštenim osobama.
Creditcard purchase security statement
Confidentiality of your information is protected and secured by using TLS encryption. Pages for web payment are secured by using Secure Socket Layer (SSL) protocol with 128-bit data encryption. SSL encryption is a data coding procedure for prevention of unauthorized access during data transfer. This enables a secure data transfer and prevents unauthorized data access during communication between user and Monri WebPay Payment Gateway and vice versa. Monri WebPay Payment Gateway and financial institutions exchange data by using their virtual private network (VPN) which is also protected from unauthorized access. Monri Payments is PCI DSS Level 1 certified payment service provider. Credit card numbers are not stored by Merchant and are not available to unauthorized personnel.
Izjava o zaštiti i prikupljanju ličnih podataka
Obavezujemo se pružati zaštitu ličnim podacima kupaca, na način da prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o kupcima / korisnicima koji su neophodni za ispunjenje naših obaveza; informišemo kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovno dajemo kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni sa lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi naši zaposleni i poslovni partneri odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
Personal data gathering and protection statement
We are committed to provide service of protection of our customer's personal data in a way that we collect only essential basic information about our buyers that are necessary for fulfilling our obligations. We also inform our customers about the way we collect information and regularly give customers an option about how their information will be used, including the possibility to decide whether their name should be included or omitted from the lists used for marketing campaigns. All user information are strictly guarded and are available only to the employees who need those information for completing the job. All our employees and business partners are responsible to follow the principles of confidentiality protection.
Primjer uslova za prodaju roba i usluga - BiH
Ovim se uslovima utvrđuje postupak naručivanja, plaćanja, isporuke te reklamacija proizvoda koji su ponuđeni na ovim stranicama. apotekalotus.ba Internet stranice mogu se koristiti za Vašu privatnu upotrebu bez ikakvih naknada za korištenje, a prema sljedećim uslovima i pravilima. Trgovac je apoteka Lotus d.o.o., a kupac je posjetitelj ovih stranica koji popuni elektronsku narudžbu, pošalje je trgovcu te izvrši plaćanje putem kreditnih kartica ili pouzećem.
NARUČIVANJE
Kupac naručuje proizvod ili proizvode putem elektronskog obrasca narudžbe. Kupcem se smatra svaka osoba koja elektronski naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatk e i pošalje narudžbu. Sve cijene izražene su u Konvertibilnim markama, uključujući PDV. Kupac dodatno ima mogućnost prikaza cijena u američkim dolarima te eurima. Roba se naručuje elektronskim oblikom, pritiskom na određeni proizvod te spremanjem istog u Korpu. Roba se smatra naručenom u trenutku kada kupac odabere te potvrdi način plaćanja.
PLAĆANJE
Naručeni proizvodi ili usluge plaćaju se online jednom od kreditnih kartica:Mastercard, Maestro ili Visa.
ISPORUKA
Naručeni proizvodi pakuju se na način da tokom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni. Prilikom preuzimanja kupac je dužan provjeriti stanje pošiljke te u slučaju oštećenja odmah reklamirati proizvod dostavljaču (zaposlenom kompanije koja vrši dostavu). Trgovac se odriče svake odgovornosti u vezi oštećenja koja mogu nastati prilikom dostave. Ako kupac ne primi robu, ili obavijest o isporuci, nakon što je poslana, u očekivanom vremenu, kupac ima pravo o tome obavijestiti prodavca kako bi se preduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka. Ako kupac odbije primiti robu koju je naručio trgovac ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih troškova koji su vezani za isporuku. Trgovac se obvezuje poslati pošiljku kupcu onoga trenutka kada zaprimi potvrdu kojom se odobrava online transakcija. Nakon zaprimanja te potvrde trgovac se obvezuje poslati pošiljku u roku do 5 (pet) radnih dana. Nakon što dostavljač (kompanija koja vrši dostavu) zaprimi pošiljku od strane trgovaca, trgovac više nije odgovoran za daljnji tok isporuke i eventualna kašnjenja, te probleme koji mogu nastati u vezi daljnje manipulacije i isporuke robe. Ako kupac umjesto dostave izabere opciju downloada proizvoda, trgovac se obavezuje poslati obavijest isključivo u obliku elektronske pošte kupcu, na kojoj će se nalaziti linkovi za preuzimanje (download) i uputstva. Nakon prijema elektronske pošte (obavijesti o preuzimanju) kupac može odmah pristupiti preuzimanju proizvoda.
REKLAMACIJE
Trgovac se obavezuje isporučiti proizvod koji je tehnički ispravan te odgovara opisu proizvoda navedenom na www.apotekalotus.ba. Slika koja ilustruje proizvod na Internet stranici ne mora odgovarati stvarnom izgledu proizvoda, te kupac ne može reklamirati ovaj segment. U slučaju tehničke neispravnosti audio zapisa koji su pohranjeni na prenosniku zvuka trgovac preuzima potpunu odgovornost. U slučaju tehničke neispravnosti, kupac je dužan reklamirati proizvod u roku od 4 (četiri) radna dana. Nakon što reklamira tehničku neispravnost, kupac je dužan poštom uz dostavnicu, vratiti tehnički neispravan prenosnik zvuka nakon čega će trgovac u roku od 3(tri) radna dana poslati kupcu zamjenski proizvod, bez ikakve naknade. U slučaju gore navedenog, kupac nema pravo tražiti povrat novca, već isključivo zamjenski proizvod. Trgovac nije odgovoran za eventualna oštećenja i ostale obveze koje se nalaze u domeni dostavljača (preduzeće koja obavlja poslove dostave proizvoda). Ako kupac odabere opciju preuzimanja proizvoda te kupac ne bude u mogućnosti obaviti preuzimanje zbog tehničkih problema uzrokovanih na serveru trgovca, trgovac se obavezuje poslati elektronsku poštu sa novom mogućnošću za preuzimanje, za što kupac ne snosi nikakve troškove. U slučaju da kupac niti tada ne bude u stanju obaviti preuzimanje koji je uzrokovan zbog tehničkih problema na serveru trgovca, kupac je dužan o tome kontaktirati prodajnu službu prodavca koja će ponuditi adekvatno rješenje koje u sebi neće sadržavati nikakvu naknadu i daljnje troškove od strane kupca. Kupac nema pravo tražiti povrat novca u ovoj situaciji. U slučaju da kupac ne može preuzeti proizvod,a tehnički problemi nisu vezani za trgovca, već su uzrokovani od strane kupca, operatera ili treće osobe trgovac ne snosi nikakvu odgovornost i nije dužan kupcu omogućiti preuzimanje ili isporuku robe bez naknade. Kupac je u roku od 5 (pet) radnih dana dužan preuzeti proizvod, nakon toga više neće moći, bez obzira što je izvršio uplatu, preuzeti proizvod. U ovom slučaju kupac se odriče bilo kakve reklamacije.
ZAŠTITA AUTORSKIH PRAVA
Sva prava izdavača i nosioca programa na snimljenom i štampanom djelu su zadržana. Izdavač je apoteka Lotus d.o.o. Kupac se obvezuje da neće neovlašteno umnožavati, izvoditi, koristi za radio difuziju te prodavati proizvode trgovca niti bilo koji dio tih proizvoda.
UOPŠTE
Apoteka Lotus d.o.o. zadržava pravo na izmjenu ovih uslova i pravila. Sve promjene primijeniće se na korištenje apotekalotus.ba stranice. Kupac snosi odgovornost za tačnost i potpunost unesenih podataka prilikom kupovine. Usluge koje Vam pruža apotekalotus.ba Internet prodavaonica ne uključuje troškove koje snosite koristeći računarsku opremu i usluge za pristup našim stranicama. Apoteka Lotus d.o.o. nije odgovorna za troškove telefona, Internet prometa ili bilo koje druge troškove do kojih može doći. Iako Vam apoteka Lotus d.o.o. nastoji dati najbolju moguću ponudu usluga, apoteka Lotus d.o.o. ne može garantovati da će usluge na apotekalotus.ba odgovarati Vašim potrebama. apoteka Lotus d.o.o. takođe ne može garantovati da će usluga biti bez grešaka. Ukoliko dođe do greške, molimo Vas da je prijavite našem Kontakt centru ili na e-mail info@apotekalotus.ba kako bismo je otklonili na najbrži mogući način.
IZJAVA O KONVERZIJI VALUTE
All payments will be affected in BAM currency. The charged amount on your credit card account is converted into your local currency according to the exchange rate of credit card associations.